Subject: FW: Lõunasadama 1 teeprojekti märkused
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 13:12:38 +0200

Palun reg

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 10:24 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: Lõunasadama 1 teeprojekti märkused

Tere.

Käsitlesin valgustuse ning KOV-iga koostöö teemat seletuskirja
kergliiklustee alajaotises.

Olles suhelnud abivallavanem Erki Ruben’ga projekti teemal ja sain info,
et vallal on plaanis lähiaastatel teha hange JJT projekteerimiseks ning
ehitamiseks. Selle kulgemise suund on antud ülekäigukohast Soomepoiste tee
ning edasi linna poole. See suund mis maa poole läheb, lähiaastate
plaanidesse hetkel ei mahtuvat.

Muus osas ei saa sellest koostöö küsimusest aru.

Võimalik, et see JJT ühendus ehitatakse hoopis Soomepoiste tee ja
Padise-Paldiski tee ringristmikuks ümberehituse käigus, mis toimuks
Tallinna Sadama ning ESTEVE koostöö käigus.

Lisasin kirjale ka uuendatud IKÖ plaani.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 19. detsember 2024 10:27
Adressaat: Indrek Lensment <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: FW: Lõunasadama 1 teeprojekti märkused

Tere,

Olete korrektselt arvestanud märkustega, kuid mõned täpsustavad küsimused:

1.	Kas teeületuskoht vajab valgustamist?
2.	Kus leian vastuse: Projektis palun teha koostööd KOV-ga Mereääre
bussipeatustega ühendamiseks. Hetkel pole arvestatud.
3.	IKÕ plaanile mõned tähelepanekud: Näidis lisas.

*	Tabelis üks veerg ülearu;
*	Joonis on notariaalse lepingu sõlmimiseks, st eemaldada ülearune
info, tuua eelkõige  välja IKÕ ala:
*	Ikõ ala tuleks laiendada kattest 1m kummalegi poole JJt -d, aga ei
tohi näidata sõiduteele. Ameti kodulehel on näidised.

IkÕ joonis :

Olen alles õhtul arvuti juures.

Parimat, Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Tuesday, November 26, 2024 6:37 AM
To: Indrek Lensment <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Arvo Vahtra' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lõunasadama 1 teeprojekti märkused

Tere,

edastan tähelepanekud projekti kõrguslikuks täpsustamiseks (riigitee
kraavide varasem eelvool suletakse ja asendatakse) ja seoses teeületuskoha
laienduse projekteerimisega. Peale paranduste sisseviimist ja projektile
heakskiidu andmist sõlmime lepingu JJT-st huvitatud isiku ja
Transpordiameti vahel.

1.	Riigitee äärde mahasõidu likvideerimise järgselt kaevatav kraav
peab arvestama riigitee  11174 km 1.051 aluse truubi väljavooluga h=7,48.
Projekteeritud kraavi põhjakõrgus selles asukohas on 7,65.
2.	Likvideeritud ristmiku asukohas on vajalik näidata ära kraavi
välimine ja sisemine servajoon (vastavalt ristlõikel näidatud nõlvusega
1:2). Kraavi tingmärk joonistele.
3.	Ristlõige 10-10 palun teha truubi asukohast.
4.	Anda vertikaallahendusel kraavi põhjakõrgus riigitee
liiklusmärkide kupitsa asukohast, et hinnata lahenduse sobivust.
5.	Teeületus ja laiendused:

1.	Näha ette kiiruspiirang 70 km/h. Kas on vajalik teeületuskohas
teevalgustus?
2.	Laiendustel katendit täiendada lisavalikuga, kuna MSE ei pruugi
nii väikses koguses mõistlik teha olla:  MSE 20 või AC20 surf 8cm.
3.	Laiendused 2-rattajälje vahele peab ühenduskoha tegema mõlemal
suunal (vt punasega):

4.	Laienduse kohal on kraave nihutatud riigiteest eemale, mida ei ole
näidatud ümberkaevamise vajadusena joonistele ja süvendisse minek
lahendamata, renniks on teepeenar. Sademevete lahendust täpsustada ja
kajastada joonisel.
5.	Olemasoleva mahasõiduga kokkuviimisel korrigeerida mahasõidu kuju,
kuna laiendus halvendas pöördeid
6.	Kui JJT on kergkattega (pealmine kiht kruus), tuleb riigitee
alusel maal ette näha tolmuvaba (asfalt) kate, et kruus teeületusel ei
kanduks riigiteele.
7.	Ristlõikel näidata astmelise laiendamise mõõdud, telg;
8.	Projektis palun teha koostööd KOV-ga Mereääre bussipeatustega
ühendamiseks. Hetkel pole näidatud ega sellega arvestatud. Samuti tuleks
näidata ära perspektiivne JJT koridor.
9.	Riigitee alusele maale JJT kavandamisel tuleb teha isikliku
kasutusõiguse plaan KOV-i kasuks. Saadan ka ühe näidise, mida tuleks
vormistamisel jälgida.

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.